سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور❤️

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور❤️

اگر شنیده باشید، یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس برای طراحی انواع سایت : افزونه المنتور میباشد. این صفحه ساز فوق حرفه ای با امکانات بی نظیرش، طراحی سایت بدون کدنویسی را آسوده تر کرده است؛ اما درعین حال بازهم نیازمند تخصص دارد تا راه اندازی وبسایت به بهترین نحو انجام گردد.

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور

صفحه ساز المنتور

با استفاده از صفحه ساز المنتور طراح سایت قادر است بسیاری از ویژگی ها و امکانات را بر روی سایت پیاده سازی نماید و بسیاری از محدودیت ها را پشت سر بگذارد. این صفحه ساز بدلیل ویرایش و نمایش زنده تغییرات در هنگام طراحی، قدرت عمل طراح سایت را بالا میبرد.

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور در حاضر بیشترین طرفدار در دنیا را دارد.

افزونه المنتور

افزونه صفحه ساز المنتور رایگان میباشد که به خودی خود دارای المان های متعدد و کاربردی مناسبی است. اما بازهم سازنده این افزونه فوق العاده، بیکار ننشسته و افزودنی هایی را در نسخه پرو منتشر کرده که نیازمند خرید از سازنده آن خواهید بود.

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور

طراحی سایت با کدام صفحه ساز بهتر است؟!

قطع به یقین در حال حاضر افزونه افزونه المنتور یکی از بهترین صفحه ساز های وردپرس است. این صفحه ساز به طراح سایت کمک میکند تا سایت وردپرسی را با انواع امکانات و قالب های برتر وردپرسی طراحی یا راه اندازی نماید.

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور

طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور به شما کمک خواهد کرد تا دیگران نگران ارتقای سایت خود نباشید. اما یادتان باشد که در حال حاضر قالب های وردپرسی زیادی ادعای امکان طراحی سایت با افزونه المنتور را دارند اما در عمل…

هرکار نیاز به تخصصش داره پس کارتو به فارسینو بسپار تا با بهترین قیمت سایتتو راه اندازی کنه.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت ارزان و فوری 
فریلنسر طراحی سایت کیست؟ 
سوالات متداول وردپرس
سفارش طراحی وب سایت زیر قیمت رقبا
طراحی سایت با وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

2 پاسخ

  1. خیلی کاربردی بود. من با صفحه ساز ویژوال کامپوزر در قالب زفایر کار کرده بودم ولی الان خیلی راغب شدم صفحه ساز المنتور رو تست کنم. مرسی از سایت خوبتون

    1. ممنون از شما – امیدواریم توانسته باشیم شما رو به مقصودتان رسانده باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی